Tuesday 26 February 2013

Cerita Kau & Aku


Bukankah kau yang telah memilihku
Mengapa kau juga yang menyakiti aku
Di hati kaulah satu-satunya
Yang kucinta

Menanti diriku di sini menanti
Dan kau hancurkan semua harapanku
Kau bersamanya dan aku korbannya
Tinggallah aku sendiri

Kau cipta kenangan indah
Kau berikan aku cinta
Kini kau hancurkan dengan tingkahmu

Mungkin ini memang takdirku
Kerna mencintai dirimu
Biarlah ku simpan rasa ini
Di dalam lara

Walau susah untukku melupakan
Detik-detik gelisah perpisahan
Kerna itulah akhir cerita cinta
Kau dan aku

Tidak sesekali kuingin memiliki
Cinta dusta yang telah kau berikan
Jika aku tahu tak mungkin kumahu
Kau bersamaku

Kini ku biarkan berlalu pergi

Pergh tangkap lentok lagu nih. Sedap gila kot! Kak Melah ni memang tak boleh nak dinafikan suaranya memang terbaik. Protege dia pon sedap jugak suara dia rupanya walaupun part dia tarik tuh aku tak berapa berkenan sangat (pergh komen macam suara sendiri sedap sangat,  padahal.........). Aku tak layan Mentor, so aku tak pernah la tengok minah tu perform. Tapi lagu ni memang bikin aku go down to memory lane. Takde kaitan pun liriknya tapi muziknya memang sayu jek dengar. Ala2 duduk tepi tingkap di tengah malam sambil merenung jauh ke bulan penuh bertemankan pungguk. Oh sayunya~

No comments:

Post a Comment