Monday 10 March 2014

HB Dia...

Sabtu lepas adalah hari ulang tahun kelahiran H. Aku memang ingat dan aku memang ada save dalam fon tarikh tersebut. Aku SMS dia. Tapi jangan cepat berprasangka. Aku wish sebab dia penah wish aku dulu. So it's not more than just to return the favour. Sebab tu aku SMS instead of aku Whatsapp dia. Aku dah block Whatsapp dia. Dan lepas aku text dia, aku cepat2 delete mesej tu. Bukan sebab aku takut Hubby terbaca or what tapi aku taknak terpandang yang boleh buat aku teringat kat dia. Bila dia reply, aku delete tanpa sempat aku baca apa yang dia tulis. Maaf kalo dia baca entry ni, dia terasa tapi pada aku, kita dua2 dah cool dan aku pun dah terangkan situasi yang sebenar dengan dia. So aku assume dia boleh paham.

So tu je la. Hikhik

No comments:

Post a Comment