Friday 15 March 2013

GILA!

Ya, aku gila!!! Aku gila bila berani buat kerja gila balik! "Inchey, anda memang tempah maut!" Benda yang ku dah janji taknak buat tapi ku mungkiri. *mintak2 la malam kang aku tak mengigau*

Dah la cukup dengan aku yang tengah dupdap2 macam nak putus nafas dibuatnya sebab nak hand-in resignation letter aku hari ni. Again, even dulu pernah berdepan dengan situasi macam ni (refer balik surat lama lebih kurang2 dekat tarikh ni la) tapi mak tiri ku counter offer. But not for this time. Rasanya memang dia takkan mampu nak bayar apa yang aku bakal dapat ni (berlagak sungguh bunyinya) plus, scholarship PhD yang dijanjikan dah mengaburi mataku.

Apa2 pun, semoga yang telah terjadi, sedang terjadi dan bakal terjadi membawa hikmah buat aku dan insan2 di sekelilingku (yang masih dan pernah hadir dalam hidupku). Aku tak boleh merubah masa silam. Semua insan berhak mendapat kebahagiaannya dalam caranya tersendiri sebab ini rahsia Tuhan.

No comments:

Post a Comment