Monday 18 June 2012

Mengubat Duka

Sudah ku babadkan tentang kegagalanku di interview lepas. Bila dipikir2, mungkin ini balasan. Most of the time, I let the offers down. But now, I felt the pain being let down by the offer. Pergh... gila sakit! Sakit yang membuatkan ku terasa nak unwind. So, ku bershoping. Dan nak jadi cerita, aku dipelawa oleh sorang kenalan ke tempatnya di Perlis. Pergh.. peluang keemasan ni!! Dah lama tak pergi sana. So boleh jenjalan sambil mengopakkan duit huhuhuh... Best jugak la jenjalan kat sana. Merasa gi Padang Besar tanpa mengikut emak. Kalau aku ikut emak, aku tak leh nak shoping sebaliknya menjadi kuli emak membawa barang2 beliannya. Huhuhuh
Rambang mata jugak la bila kat sana. Kalau aku duduk dekat2 sini, memang nampak gayanya tiap2 bulan aku pegi sana nyoping. Murah2 bajunya. Aku belikan baju Stitch untuk anak2 sedaraku. Hahahaha mesti comel dorang pakai seperti unclenya juga hahaha....

No comments:

Post a Comment