Tuesday 8 January 2013

Sahabat


Kau ada di kala ku suka
Di kala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada di kala kuperlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh
Kaulah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidupku
Kaulah yang di situ
Setia menungguku
Kaulah yang satu
Menjadi sahabatku
Kutahu kukan selalu ada
Pada dirimu
Dan kuharap kau juga rasa begitu
Sahabatku.

Aku ada ramai sahabat. Yang sudi berkongsi my ups and downs. Tapi aku takde ramai bestfriend. Sahabat aku semuanya lebih kepada close friend. Boleh bercerita tapi bukan untuk berkongsi. Mungkin bestfriend yang aku ada satu2nya adalah Hubby. Dan aku bestfriend dia. Kami bercerita dan berkongsi tentang macam2. Aku memang suka bercerita tapi bukan senang untuk berkongsi rahsia. Mungkin aku malu. Kekadang rahsia yang dikongsi bukannya manis untuk didengar. So biarlah rahsia kekal jadi rahsia. Hanya pada orang2 yang know your true color yang boleh kita sandarkan kepercayaan untuk berkongsi rahsia. 

No comments:

Post a Comment