Wednesday 1 August 2012

Bulan Baru


Alhamdulillah.. dah masuk Ogos. Dah masuk 12 hari berpuasa. So tak tau nak cerita apa, just wanna share my most favorite soap opera. Aku bukan kaki soap opera. Zaman2 Winter Sonata dengan Autumn In My Heart dulu pun aku tak berapa layan. Letih nk tunggu plus jalan cerita yang terlalu mendayu2. Tapi last 2 years aku tertengok klip pasal cerita nih. Dan aku terus minat. Ingat American stories. Tapi rupanya Jerman. Mujur ada subtitles. So aku pun start la follow. Chrolli. Cute. Pada aku, dorang dua nih mesti perfect gila portraying as a couple. Macam real je. Tahap romantik yang super gaban. Memang macam star-crossed lover la dorang nih. And pada aku, no one as perfect for these role as them. K la, nak layan latest episode dulu. Huhuhuh

No comments:

Post a Comment