Thursday 9 August 2012

Tragedi Ogos

Tajuk nak gempak padahal isi tarapapa pun. Hahahaha... Hurm... kali nih just nak cerita serba sedikit tentang apa yang jadi minggu lepas. First, aku beli handphone baru. Smartphone or to be more precise - BB. Beli ikut offer telco aku skang. Alhamdulillah, berjaya gak dapatkan smartphone selepas dok kena keji dengan kawan2 sebab susah nk kontek ikut BBM yg kate dorang baru mengikut trend. Hubby pun excited walopun dia marah sebab tak bagitau dia. Dia bising sebab dia memang dah plan nak belikan aku BB bila dia dapat biasiswa nanti. Tapi aku taknak. Aku cakap aku nak pergi HK Disneyland. Hahahaha.. Gila keji!
Last saturday, aku turun Klang. Ada gathering dengan group besties aku. Sorang dari kawanku dapat keje gomen dan ditempatkan ke Sarawak. So kiranya ni last gathering sebelum dia naik 'belon' dan mula menjadi penghuni tetap rumah panjang. Wakakak gila kejam statement aku. Tapi dalam aku gembira untuk dia, aku jugak sedih sebab tak dapat nak apply same position dengan dia. Kalau tak sama2 la kami naik belon dan jadi penghuni rumah panjang. Boleh reserve bilik sebelah menyebelah. Hahahah Semuanya gara2 portal JobsMalaysiaku yang tak boleh masuk. Urghhhh.... hangin jek bila ingat. Tapi hangin lagi bila ingat mamat (pakcik sebenarnya) yang menjaga kaunter yang sungguh2 berlagak dan dok ralit main FB dari melayan enquiries aku. Pigirah! Macam aku heran dengan ko, orang tua!!
Minggu nih cadangnya Hubby nak turun sini. Nak beli barang sedikit. Tapi tetiba mulai sibuk dengan hal biasiswanya. So aku pasrah je la kalau puasa tahun ni dia tak dapat datang. Kesian kat mentuanya aka parentsku yang menantikan menantunya yang tiap2 kali raya tak pernah datang. Hohohoh
Dah makin banyak merapu nih. Mari berebah dan guringan. Ayoooohak! Huhuh *tetiba masok mode banjar pulak huhuhu*

No comments:

Post a Comment