Tuesday 14 August 2012

Kering Air Mata



Zooooooomaigod... Setelah berkurun aku mencari lagu ini akhirnya aku jumpa juga. Alhamdulillah. Memang sedih gila lagu ni. Penah dulu aku mintak H carikan lagu ni dengan alasan aku teringat pada exku. Terus dia marah. Memang kalau nak ikutkan salah aku la. Tapi sekarang bila dengar, terus aku teringat pada dia seorang. Lirik dia memang tangkap dalam.

Aku memang orang yang tak punya harta
Tiada rupa tiada daya tiada gaya
Namun hati resah pilu yang ku rasa
Rasa kasih yang kudamba seadanya

Andai cinta tiada lagi di hatimu
Simpan saja saat indah bersamaku
Sudah takdir memang dugaanNYA
Hingga aku sedih pilu mengenangmu

Hancurlah harapan
Tak kusangka kau berubah segalanya
Dulu kau setia
Kau ucapkan janji manis dan harapan

Kering airmata
Tak kuasa tuk menahan kehendakNYA
Namun aku rela
Demi cinta ku korbankan segalanya

1 comment: