Friday 13 April 2012

IT Fair

Hari ni ada IT Fair sampai Ahad. So memang nk drop by petang karang sebab nak survey few things. Aku plan nak cari printer 3in1, external hard disc dan netbook. Actually yang paling aku nak beli sangat2 is external hard disc. External lama aku dah rosak sebab banyak kali jatuh. Habis notes zaman study, videoclip favorite aku, lagu2, dan paling sedih.... all my favorite movies also vanished!!!!! ARGHHH!!!! Sedih giler!! I miss my Bridget Jones Dairy, Disney cartoons, etc. So kena la start mengumpul balik sekarang nih. Hampeh tol! Dan lagi, lappy aku skang dah berat sangat. Banyak sangat benda alah aku letak dalam ni. So, kena la beli external supaya dapat transfer dan meringankan lappy ku ini.
Netbook dan printer tuh lebih kepada kehendak aku. Bukan keperluan. Netbook nih kecik. So senang nk carry gi mana2. Kalo nak ikotkan, ipad or tabs ke memang la lagi convenience tapi pada aku, aku bukan jenis yang reti jaga. Ku ganas maaa.... kang pecah skrin dia, mau meroyan aku setahun!
So, petang ni tengok la... kot2 mengikut bajet aku, boleh la aku beli. ^^

No comments:

Post a Comment