Thursday 12 April 2012

Merindu Lagi

Tajuk di atas takde kait mengait dengan isi kandungan entry ini. Aku tak dapat memikirkan tajuk yang sesuai. Aku terpandang tajuk lagu favorite aku, aku taram jek guna hikhik.... Actually, mungkin perkataan 'rindu' tuh ada significant dengan entry ni. Yelah, ia berkaitrapat dengan H. Ya, mungkin aku rindu. Tapi mungkin juga tak. Sedang aku siap2kan kerja dan ambil 5minutes break, aku stalked blog dia (AGAIN!). Tapi takde entry baru. Jadi aku jadi pelik dan sedikit risau. Mintak2 tiada la yang buruk2 menimpa dia. It's been a month he didn't post any new entry. Neither in his twitter. So aku wat keputusan untuk stalk page besfren dia. Alhamdulillah, I saw his comment there. So I assume he's in a pink of health. Maybe a bit busy with his works and studies. Plus, now he already bought his dream gadget. So, semoga dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang. Amin....

No comments:

Post a Comment