Thursday 12 April 2012

Tak Tahu Yang Mana Satu...

Kelmarin aku ada terima call dari tempat aku interview minggu lepas. Dorang nak offer aku jawatan yang aku pohon dengan gaji yang aku mintak. Sebelum aku bagi jawapan, aku mintak la couple of days untuk aku decide. So I made my calculations and everything. Kalau diikutkan, memang lebih la. Dan aku ada extra money la untuk saving. Tapi sekarang ni aku jadi serba salah bila nak hantar surat resign kat bos. Bos aku tuh baik. Dengan aku la. Semua orang cakap aku anak kesayangan dia. Padahal ada masa aku kena maki jugak huhuhuh.... Aku suka kerja sini sebenarnya. Bukan la nak kata tak stress tapi jarang. Aku memang senang banyak duduk kat sini. Tapi bila memikirkan komitmen aku, itu yang buat aku letih tuh. Tanggungan dah makin bertambah especially bila loan rumah aku dah approved. So aku kena la memikirkan option lain. Nak buat partime teaching, mana ada masa. Balik pon dah pukul berapa..... Lagipun aku kesian memikirkan studentku. Dorang memang takkan bagi aku blah.
Ayuhai..... pening palo den.

No comments:

Post a Comment