Tuesday 24 April 2012

Sumbangsih Old-Skool


Hari Ahad lepas, sebelum Hubby hantar aku ke stesen bas, kami keluar ke Amcorp Mall. Shopping Complex tuh memang dah jadi favorite spot kitorang. First sebab kami akan ke kedai Book Xcess untuk cari buku2. Second, Hubby suka makan nasi ayam dekat satu kedai located kat basement. Third, kat situ ada kedai barang2 porcelin English style yang emak cukup suka. Sebenarnya emak tak tahu dan tak pernah jejakkan kaki pun ke kedai tuh. Tapi Hubby yang selalu beli souvenir kat situ. Dia memang jadi menantu kesayangan emak sebab selalu sangat beli barang2 favorite mak. Jeles diriku selaku anak sendiri! Forth, aku suka ada satu kedai yang ada jual produk Lilo & Stitch. Setiap kali datang, aku akan heret Hubby ke kedai tuh. Dan last sekali, kami suka ke Amcorp Mall sebab kami suka so-called 'Garage Sale' setiap hari Ahad. Macam2 boleh dapat dan dilihat dekat situ especially barang2 antik. So, during my last visit Ahad lepas, aku terjumpa gerai orang jual CD lagu2 lama. Gumbiranya rasa hati ini!!!!!! Macam2 artis aku jumpa. Rasa hati nak borong jek semua CD tuh. Tapi Hubby kat sebelah dah menjeling. Memula aku perasankan CD R Ismail. But then I noticed Normadiah's CD. Ohmaihugo!!!!! I really need to have these two!!!! Aku tanya Hubby, dia kata pilih satu jek. Tapi aku berkeras nak dua2. Aku pun buat muka comel Puss in the Boots. Dia mengalah tapi dengan hati yang bengkek. Hihihihi..... Sukanya hatiku. Dari semalam sampai hari ni asyik layan CD tuh jek. Lain kali datang memang nak beli lagi. ^^


No comments:

Post a Comment