Monday 23 April 2012

Syukur...

Aku masuk kerja lewat hari ni sebab aku ada kelas malam. So hari ni aku masuk tengahari. Sepagi tuh temankan adik aku buka account bank. Lepas tuh ke klinik sebab aku sakit dada. According to doc, aku chest pain sebab angin gastrik aku naik sampai ke dada. Huhuh menakutkan........
Ok, tengahari aku masuk ofis, colleagues aku bagitau mak tiri cari aku. aku tak pikir pasal resignation aku pun. Aku pikir pasal kes pagi tuh pasal student aku yang kena bar. So bila aku pergi bilik dia, dia terus tutup pintu. Cuak gak aku. Kat tangan dia ada surat aku. Depan2 aku dia koyakkan surat tuh. Dia cakap the management agreed to counter offer according to my demand. Gilaq ah! Bukan sikit aku mintak dan dorang setuju. According to her, they don't have any issue to grant it since aku dah built good repo dengan the management dan dengan students. Alhamdulillah... syukur sangat2. Tapi in the long run aku susah sikit la sebab aku tak dapat nak further study unless aku berhenti or buat part time. Huhuhuhuh
Bila aku bagitau Hubby, dia macam sedih sebab impian kami nak stay together tak tercapai. Aku jadi serba salah. Yelah, dulu aku yang beria2 nak duduk dengan dia sebab nak jaga dia. Tapi jadi macam ni pulak. Sedih betul. Dia dah mula tak bersemangat. Hope minggu ni dapat turun sana jumpa dia. Plus I'm planning to go to book fair kat PWTC.

No comments:

Post a Comment