Wednesday 21 November 2012

Move On

Akhirnya..... Dia telah bertemu penggantiku. Tahniah aku ucapkan. Dari mana aku dapat tahu, biarlah menjadi rahsia. Yang penting, telah ada insan yang akan menjaganya dan menyayanginya. Doaku agar dia selalu berbahagia. Semoga apa yang diimpikannya tercapai. Dan semoga apa yang pernah terjadi antara kami memberinya pengajaran dalam meladeni kehidupannya kini. Juga ianya telah memberi pengajaran untukku supaya lebih menghargai insan yang disayangi. Aku gembira jika dia bahagia kini. Sekali lagi, tahniah. Selamanya awak tetap Atok dalam hati saya. Gelaran tu tetap milik awak. Terima kasih sebab pernah membahagiakan dan mewarnai hari2 saya dengan kasih sayang awak. ^^


I think this song suits us now ^^

p/s: All well ends well. ^^




No comments:

Post a Comment