Wednesday 21 November 2012

Tiada Kasih Tiada Cinta


Ku kesali diriku tuk menyayangimu
Kata-kata manismu buat aku percaya kamu
Tak pernah sekalipun membelakangimu
Sumpah janji setiaku hanya untuk hanya dirimu

Mengapa kau berubah
Cobalah untuk setia
Dan hanya pendam rasa
Tiada kasih tiada cinta

Biarkan aku terus terluka
Biarkan aku terseksa
Sampai bila pun tiada gunanya 
Kau hanyakan mendapat

Shalalalalalala biarkanlah
Terus terluka

Tetiba tersuka lak dekat lagu ni masa iklan filem ni kat tv. Tapi bila dengar full song, aku suka part yang 'shalalala' tuh jek. Bahagian tuh jek yang aku rasa macam sayu. Yang lain tuh, aku rasa macam mendayu sangat. Lemau je dengar (no offense! Ni tanggapan peribadi). And somehow or rather, the 'shalalala' part tuh, melodi dan lenggok alunannya macam pernah kudengar. Tapi tak pasti lagu apa. Huhuhuh


No comments:

Post a Comment