Wednesday 30 May 2012

Dugaan

Alhamdulillah, emak dah selamat berangkat ke Madinah tapi transit di Doha terlebih dahulu.  Semoga segala urusan dipermudahkan ALLAH dan emak beroleh umrah yang mamrur. Dalam aku bersedih dengan pemergian emak ke Tanah Suci, aku juga bertambah sedih bila Hubby call aku petang semalam. He's suspected he affected by something. Looking at the symptom and the features, yeah, he's sick. It's curable but we don't know he's in which stage now. So we don't know how bad or critical it is. Aku refer dengan kawan aku yang kerja as doktor. He tried to help tapi aku paham, dia pun busy. So, tunggu dia lapang sikit baru dia boleh inform aku details. So for now, aku hanya boleh berdoa. Dan insyaALLAH Jumaat ni, aku nak bawak dia berjumpa ke klinik for further check-up. Mintak2 tak teruk. He's so down cos he scare and worry. ALLAH, selamatkanlah dia... Aku sayang dia...

No comments:

Post a Comment