Wednesday 2 May 2012

Tak Mungkin Kerana Sayang


Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Malam Selasa lepas, all my bestie ajak pegi karok. Aku bukan kaki karok sebenarnya. I don't mind to karok eventho aku sendiri ngeri dengar suara sendiri. Tapi what actually makes me down that night is because I was keep thinking of him when I was in the room. Him. Yeah.. my Mr Old Flame, H. Again. He loves karok. It's his weekly activity with his buddy. That's why when I stepped in to the place, I had a goosebump. Terus I'm not in the mood for anything. Aku cuma duduk di ceruk dan dengar dorang melalak. Antara lagu yang dorang pilih adalah lagu ni. Lagu ni bukan my cup of tea. Masa lagu ni popular pun aku tak minat. Tapi bila baca dan fahamkan lirik dia, aku tersentuh. Apakah ini yang aku rasa sebenarnya? Bukannya sebab sayang tapi sekadar terkenang? Hopefully the answer is yes though I don't have any now. I'm still confused.

No comments:

Post a Comment