Wednesday 23 May 2012

Sakit


Saat ini aku sakit
Sakit kerana aku masih mengingatimu
Kenapa begitu sukar aku membencimu?
Kenapa cukup sukar aku melupakanmu?
Kenapa terlalu kuat ingatanku padamu?
Hati ini sakit
Jiwa ini derita
Tubuhku tak rela
Sakit... Sungguh aku sakit!
Kenapa engkau tidak pernah pergi?
Kenapa bayangmu yang menemani lelapku?
Ghaiblah.. Enyahlah engkau dalam pekat gelap!!
Aku terlalu sakit mengenangmu
Tolong.... lepaskan aku
Derita ini terlalu berat untuk kupikul
Dulu aku ada kamu sebagai sandaranku
Tapi kini aku sendiri....
Pergi...... demi cinta ini!
Jujur...
Sungguh sampai mati aku masih mencintaimu
Tapi sakit ini juga membawa mati
Serasa mati
Pergi..................... aku sakit
Sangat sakit
Terlalu sakit
Jangan sakiti aku lagi..... tolong!

Aku betul2 rindukan dia. Malam itu. Suddenly, aku seperti dihantui oleh bayangannya. Ingan padanya terlalu kuat. Aku menangis lagi. Aku hingga jadi buntu tak tahu pada siapa ingin aku mengadu. Pada dia?? Owh tidak.... biarlah rahsia ini menjadi rahsia. 

No comments:

Post a Comment