Friday 23 March 2012

I Ran But Tripped Again...

Tak bersyukurkah aku dengan apa yang telah DIA kurniakan?! Telah begitu banyak nikmat DIA berikan berbanding amal ibadatku. Aku punya segala-galanya yang aku impikan. Tapi entah mengapa ada ruang kosong dalam hati ini. Ada rindu yang masih bertamu. Telah banyak ku perbuat agar 'perasaan' itu mati tapi entah kenapa, ia tak pernah berhenti membelenggu. Aku dihantui 'perasaan' ini. Kekadang, ingin sekali aku mendail nombornya dan mendengar suaranya. Atau sekadar menitip SMS. Tapi aku sedar segalanya telah berakhir. Apakala aku sudah punya Hubby. Aku tak mahu menyakiti perasaannya. Dia terlalu baik untukku. Tuhan, kekadang aku rasa aku tak mampu menanggung dugaan ini. Serasa terlalu berat. Kenapa aku tak betah melawan dugaan ini sedang dulu aku kuat???? Tuhan...............

No comments:

Post a Comment