Tuesday 27 March 2012

Immortal


Aku bukan kaki citer action pack. I'm a peacemaker maaa... Aku tak suka violence. Tapi bukanlah aku tak tengok langsung. Lagikan kartun Happy Tree Friends tuh pun aku tengok. So, tahun lepas aku tertarik dengan this film - Immortal. Aku tengok preview dia masa tengok wayang citer hape ntah. Nak kata aku minat hero dia, tak juga (pasalnya kadang2 aku suka tengok cite pasal hero dia hikhik). Tapi aku jadi suka kat citer ni pasal jalan citer dia. Nampak macam best. So, bila aku turun KL jumpa H, aku ajak dia tengok citer nih. Masa tuh dia ajak tengok citer lain. Tapi aku insist gak nak tengok citer nih. 2hari berturut2 tak silap kami tengok wayang. 1st day citer Puss in Boots and the next day, citer Immortal. Overall, memang aku suka gila tengok citer nih! I'm totally in love with this film! To me, everything is tip-top. Flawless! I like everything about this film. Tapi masa tengok wayang, ada few scenes yang dipotong. Mungkin sebab terlalu ganas. Full of bloods. So, kami macam tak berapa puas la. Sebab macam when it almost reach the climax, suddenly it's been cut. Potong stim tol! So, aku mintak H tolong downloadkan film ni tapi kata dia, citer nih baru lagi. So mungkin takde. So, I said ok.
After we clash, aku tak boleh la nak harap pada dia tolong carikan this film. So, aku bergerak solo. Pegi la ke kedai2 cari tapi hampa. Orang dah banyak beli. Tak sangka ramai gak yang suka citer nih. Tapi alhamdulillah, recently, student aku bagitau dia ada citer nih. Aku tanya gambar clear tak and he nodded his head. Aku pun apalagi, mintak la. Dan semalam, aku dapat tengok akhirnya versi tak dipotong. Gilaq ah!!! Memang terbaik da bom!! Real nye ganas citer nih. Scene orang kena kelar kat leher, gadoh2 sampai pecah kepala.... wallawei.... gila real!
Pendek kata, ini memang the first action movie yang aku suka. Sangat best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

No comments:

Post a Comment