Tuesday 27 March 2012

Minggu Gila

Seminggu ni adalah minggu gila dan hectic buatku. Macam2 benda nak kena buat. Contoh macam hari ni kena bawak budak2 pegi inject typhoid. Petang lak nak kena entertain visitor dari Switzerland (oh Tuhan, mintak2 beliau nih tidak la suka bercakap sangat dan bukan guna accent Aussie-Swiss-UKnya yang memeningkan). Esok pagi ada charity visit ke sekolah kanak2 terencat akal. Pada aku, yang penatnya nanti bukan handle budak2 terencat akal tapi letih nak handle yang 'terlebih' akal. Nama je dah besar panjang tapi perangai nauzubillah. Khamis dengan Jumaat lak kena ikut gi camping. Orientation program tempat kerja aku. Hadeh..... aku suka outdoor activity macam ni tapi aku suka bila pegi dengan kengkawan. Ini aku pegi sebab kena monitor bebudak. Adoi.... jangan dorang nih buat giler sudah. Aku luku kepala sengsorang nanti. Huh! Adoyai.... dah la minggu depan aku dah start ada kelas malam. 2 malam lak tuh. Tapi takpe la.... dah lama sangat aku menjoli. Idop girang gembira je dalam opis sampai orang pelik aku ni kerja ke tak. Huhuhuhuh

No comments:

Post a Comment