Saturday 31 March 2012

Tanpa Tajuk XVI

Ok.. aku admit hari tu aku stalked blog H. Hati aku meronta2 nak tahu bagaimana keadaan dia sekarang tapi bila aku open blog dia, tak banyak yang aku dapat. Tweeter dia pon camtu gak. FB dia memang dia wat private. Kalo Tagged lagi la, memang aku dah 'haramkan' diri aku masuk. So, he seems quiet dari sebarang medium yang leh aku access keadaan. Tapi doa aku, semuga dia sehat dan berbahagia hendaknya dalam apa yang diperbuatnya. Baik soal kerjanya, studinya mahupun kehidupan peribadinya. Kekadang dalam hati ni, berharap dia akan kembali hubungi aku.... at least as a friend. I miss him, seriously. Aku nak kami berkawan macam dulu2. Tapi aku malu untuk memulakannya. Aku sedar, semua ni berpunca dari aku. Entah lah.... memang takde jodoh kami. Nak diperbuat apa lagi. Aku sekadar mampu mendoakan yang terbaik untuk dia. Semoga ALLAH sentiasa melindungi dia.

No comments:

Post a Comment