Thursday 2 February 2012

Hectic Hectic Hate It...


ARRGGHHHHHH..... tetiba dari jadual harianku yang sangat mandom.. terlalu slow... tetiba menjadi hectic. Esok aku akan jadi orang gila. Sangat2 gila. Sangat kelam kabut.
Pagi esok macam biasa aku ada kelas la. Yang tuh tak apa-apa lagi. Yang buat aku jadi lipas kudung esok adalah di sebelah petangnya. Selepas Jumaat, aku ada 3 appointment and 1 occasion. Satu dengan bank. Lepas tuh dengan lawyer. And third aku ada interview kerja. Lepas tuh pulak aku kena kenduri tahlil nak kena attend. Boleh je skip sebab bukanlah penting sangat tapi dah berjanji, tak eloklah nak mungkir. Lagipun, aku pergi kenduri tuh nak menolong. Kesian member aku takde sape nak diharapkan menolong. Mak dengan kakak dia tak berapa sehat. Lagipun kan besar pahala tolong anak yatim.

Mintak2 ALLAH permudahkan segala urusanku. Semua yang aku perbuat ni pun bukan untuk aku. Tapi demi kesejahteraan famili aku. Aku takde apa2 kepentingan pun.

No comments:

Post a Comment