Thursday 9 February 2012

Jimba-jimbaan

Semalam aku berlibur bersama2 teman2 rapat ke Genting Highland. Kalau diikutkan mula2 memang taknak join sebab memikirkan hari bekerja. Tapi sebab semua join and I need distraction lalu, aku pun join. Masing2 nak lepaskan tension terutama aku dan SB yang baru putus cinta. So, it's a good time-out for us. Dan ini first experience aku pegi naik kereta. Sebelum2 nih naik bus. All in all, boleh katakan memang kitaorang have fun giler2. Tambah2 bila aku dipaksa naik benda2 yang aku tak suka macam Space Shot, Flying Coaster, Paradise Ship dan Corkscrew. Memang hampeh tol dorang tuh memaksa diriku yang lemah semangat ni naik benda2 tuh... (haisy camne nak masuk USS bulan 4 satg kalo stakat Genting pon dah kecot?!) Tapi looking at a positive way, aku memang betul2 release everything. Macam semua yang terbeban dalam pala otak nih habis keluar. Segala kekecewaan dan segala tekanan.. habis semua terlucut dan tertinggal di sana. Memang super lega ku rasakan. Tapi tak dinafikan la.... aku dan SB macam termangu bila nampak pasangan2 bahagia berpegangan tangan bila naik rides semua. Semoga bahagia sentiasa bersama mereka. Aku dan SB saling menumpang kasih masing2 jek uhuk uhuk uhuk...... Paling penting, aku dah start penyakit shopaholic aku. Ditambah2 pulak aku dikelilingi oleh shopaholic tahap tegar juga. Adoi..... burn dekat RM100 jugak la. Tapi kira perbelanjaan berhemah la jugak sebab untuk RM100 aku dapat 5 helai baju. Nyaris2 nak burn lagi RM150 bila nampak Cotton On nye kedai dan tambah2 dipujuk oleh A untuk beli kemeja. Tapi memikirkan keperluan2 lain yang perlu aku langsaikan, terpaksa aku berlalu. Tak sanggup sehhh.... Kalau ada kad kredit lain la. Tapi memang separuh nanar la sebab kemeja2 tuh memang cantik giler... Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
Whatever it is, I really thank them. It was a very happening day-out ever! I really enjoy each of the moment. Walaupun hari ni terpaksa bergelut dengan penat and sunburn... tapi takpe la, masa tuh kekadang takde untuk aku berjimba macam semalam. Daripada aku swallow self-pity alone, baek aku gi wat keje gile dengan dorang. Lagi banyak faedah. huhuhu


No comments:

Post a Comment