Wednesday 22 February 2012

Sesaat Kau Datang

Sesaat kau datang 
Sesaat kau hilang
Kemunculan dirimu
 Penuh misteri

Kau mendekat
Kau menjauh
Kau tinggalkan diriku
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku

It's not that I don't love you
I just don't want to hurt you
I can't let go of all the good times we share together

I hate to be cold but I got to let you go

Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..

Nothings easy girl
Nothings easy girl
Ain't nothings easy I hope you understand me girl
Nothings easy girl
Ain't nothing in this world
Could ever compare to what we had
What's gone

Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa..
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu


First, aku bukan fans of Kak Melah. Seingat aku dulu time kecik2 mak penah cakap yang aku cukop anti dengan Kak Melah. Aku cukup benci sampai nama dia pon aku tak suka orang sebut apatah lagi kalau dengar lagu or nampak dia keluar dalam TV. Cepat2 aku tukar channel. Aku pun tak tau sebab apa aku jadi macam tuh. Tapi dah makin besar nih, I'm get used to it. Lagu2 dia pun not bad. Ada gak yang aku suka. Tapi biasa2 je la. Ok.... pagi tadi kawan aku, B post dalam FB dia lagu nih. Lagu nih dah penah aku dengar tapi pagi tadi 1st time aku tengok videoclip dia. Overall, memang aku suka gila VC nih. Giler mantap. Memang ada kelainan. Dengan model2 bertudung yang unik macam orang Kuwait pakai. Sangat cantik. Storyline pn cantik. Cinematography pun santek. KU LIKE! Cuma yang aku kurang like adalah liriknya. HUH! Bila dengar2... bisa bikin jiwa kacau sebab membuatkan aku terkenangkan pada H. URGH!!!!!! Tak suka tol! Paling aku benci bila baca part yang rap in English tuh! Macam haram: It's not that I don't love you - I just don't want to hurt you - I can't let go of all the good times we share together - I hate to be cold but I got to let you go - Nothings easy girl - Nothings easy girl - Ain't nothings easy I hope you understand me girl - Nothings easy girl - Ain't nothing in this world - Could ever compare to what we had - What's gone... DEYYYYYYYY.....!!!! Apsal la jantan macam ni?? They said don't want to hurt but the fact is, the actions action are killing. Dorang taknak nampak jahat. Bila ditanyakan sebab, semuanya salah takdir. Tapi pernahkah dorang berusaha nak perbetulkan bila dorang tau ada yang tak kena?? Perlu ke satu pihak yang berusaha sedang satu pihak lagi cuma tunggu dan lihat? Bullshit! 

Dan tetiba kini aku emo. Adoyai....... hampeh sunggoh la anda inchey B kerana meng-intro padaku lagu ini. Cit!!!!!!!

No comments:

Post a Comment