Monday 27 February 2012

Mimpi Lagi

Aku mimpi lagi. Mimpi tentang dia! Argh..... KENAPAAAAA????? KYUUUU???? BAKHETTT???? WHYYYYYYY?????? Kekadang aku tertanya, kenapa aku semacam belum mahu melepaskan dia dari dalam hidup aku. Aku tau, apa yang pernah menjadi sejarah, sampai bila2 pun takkan terpadam. Tapi masalahnya, kalau dia senang2 boleh buang aku dari hidup dia kenapa aku susah sangat nak lupakan dia??? Dalam mimpi tuh, dia call aku. Bercerita tentang dia dan kekasih barunya. Bercerita tentang masalah mereka. Dan seperti biasalah aku; tetap menjadi seorang aku - pendengar setia. Mendengar dan mengulas dan menasihat. Tapi the conversation wasn't take long sebab aku cepat2 hang up. Sebabnya... aku menangis. Yes, aku menangis lagi. And luckily, aku cuma menangis dalam mimpi. Kalau aku menangis betul, memang sampai ke petang aku berjiwa kacau (macam la skang ni tak...). Kenapa ya aku masih macam ni???? Why can't I move on?????????

No comments:

Post a Comment