Sunday 26 February 2012

I Will Always Love You


If I should stay
I would only be in your way
So I'll go but I know
I'll think of you every step of the way

And I will always
Love you, oohh
Will always
Love you
You... My darling you

Bittersweet memories
That is all I'm taking with me
So good-bye... Please don't cry
We both know I'm not what you... You need

And I will always love you
I will always love you
You, ooh

I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of
And I wish you joy and happiness
But above all this I wish you love

And I will always love you
I will always love you

I, I will always love you.... You
Darling I love you
I'll always... I'll always love you..

Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan lagi tempat bermanja. Sebenci mana pun perasaan kita pada seseorang itu tapi bila kita pernah ada menyimpan perasaan sayang dan rindu padanya, sedikit sebanyak perasaan itu masih wujud. Selak dan beleklah hati tu dalam2... Pasti ketemu. Aku tak tahu, kadang2 aku masih teringat dan rindu pada dia, H. Tuhan... bukan ini yang aku nak. Aku nak bebas dari ingatan tentang dia. Tapi setiap apa yang aku perbuat.... yang aku lihat... segalanya mengingatkan aku padanya. This is absurb!!! I really don't favor this! What's gone should really bygone. Aku cuma nak bahagia di samping F dan adik aku je skang. Am I not trying too hard for this?

No comments:

Post a Comment