Thursday 2 February 2012

Terima Kasih


Adik aku cakap suara aku macam Awie. Entah betul entah tidak. Tapi pada aku sememangnya tidak. Suaraku tidak ubah seperti itik-serati-tersepit-di-celah-pagar-pada-petang-hening-pada-suatu-hari-nan-lalu. Tapi bukan hal suara yang aku nak cakapkan. Apa yang aku nak cakapkan adalah berkenaan kisah semalam.

Semalam aku ada menerima bungkusan. BESARRRRRRR bungkusannya. Datangnya dari negeri di Pantai Timur. Aku dah tau siapa pengirimnya sebab telah diberitahu. Tapi aku sangat terkejut dengan isi kandungannya. *Sebenarnya dah boleh agak dah sebab aku dan benda alah tuh memang tak boleh dipisahkan*

Terima kasih buat adikku yang tersayang. Dalam bungkusan tuh jugak la aku dapat tau nama sebenar adikku. What a very cute name. Very rare a guy hate that kind of name. But I like it. Easy for me to remember walaupun aku tertanya2 perkaitan antara nama samaran dia dengan nama penuhnya. Hurm............................
Tersentuh rasa ini bila ada insan yang begitu menyayangi aku. Ini bukan cinta. Ini silaturrahim. Hubungan kasih kerana ALLAH.

Adik, Abang tak sempat nak upload pix hadiah2 tuh sebab semalam pun balik lewat. Badan pun letih. Malam karang insyaALLAH Abang upload k? Tanda Abang sangat2 menghargai pemberian Adik.

No comments:

Post a Comment