Monday 20 February 2012

Tanpa Tajuk XIII

Aku tak boleh menipu..... Meskipun aku dah katakan pada dia yang kami takkan berhubung lagi, dan aku taknak ambik tau apa2 tentang dia tapi kekadang aku stalk juga blog dia. Tengok what he's been doing and what's in his mind at that particular moment. Mungkin masih ada rasa sayang padanya sebab kekadang aku masih termimpikannya. Tapi bila aku dah bersama F, seharusnya aku jujur dan setia hanya pada F. Aku milik dia sekarang. Makanya seluruh jiwa dan raga aku adalah untuknya. Tak patut aku mengenang apa yang bukan milik aku sedang aku milik orang orang lain. Curang namanya tu. So aku cuba nak membuang dia terus dari kamus hidupku. Caranya adalah dengan cuba membuang blognya dari list blogku supaya aku tak di-update-kan dengan apa yang beliau perbuat. Tapi masalahnya aku tak reti bagaimana?! Aku cuba mencari2 tapi tidak ketemu apa2. Aduh.... gawat nih!!!!!

No comments:

Post a Comment