Monday 16 January 2012

Bila Cinta.........

Tadi Adik mesej.... dia clash dengan kapel dia. Sekejap, aku terpempan. Yelah, adik tak pernah cerita masalah antara mereka. Setiap kali aku tanya, Adik akan jawab everything is fine. Tapi kekadang dia akan update aku kalau couple dia tak sehat and so on.

Bukan senang bercinta jarak jauh. Aku sendiri mengalaminya sendiri. Zahirnya dua2 ok tapi lama kelamaan, akan ada perasaan 'lain' yang timbul. Tambah2 bila kita perasan ada perbezaan sebelum dan sesudah. Dan (LAGI SEKALI) aku turut merasakan itu. Walau dia kata tak ada apa2 tapi kita boleh tau. Tapi entah la, kadang2 intuition aku ni bukan boleh percaya sangat. Huhuhuhuh

Berbalik pada kes adik aku, tak siapa menduga setelah sekian lama diorang bersama tapi masih tetap perkara macam ni boleh terjadi. Sebenarnya memang dah boleh predict sebab cinta PLU ni sejuh mana dan selama mana la boleh bertahan.  Tapi at least biarlah cara putus tuh sopan so that antara kedua2 pihak, takde yang terluka.

Selalunya, aku yang akan pesimis dan Adik akan support aku. Tapi this time, aku yang kena jadi kuat untuk dia. Dia perlukan someone so aku perlu sentiasa ada untuk dia. Dik, abang sentiasa ada untuk Adik. We are here for each other. Adik tak keseorangan sebab abang akan sentiasa support Adik. ^^

No comments:

Post a Comment