Sunday 15 January 2012

Rindu....

Kalau nak ikutkan rasa hati ni.. memang rindu sangat2 kat dia. Rindu nak sembang lelama dengan dia... Rindu dengan segala2nya tentang dia.....
Tapi aku takut.... apakah aku seorang yang merindu tapi tidak pada dia.... Semenjak dua menjak ni, aku banyak mendiamkan diri. Aku hanya mesej dia, perkara2 yang penting je contohnya bila aku sampai ofis and bila aku sampai umah. or kekadang bila aku nak tido. That's it.... Tuh jek mesej2 yg aku hantar dekat dia. And kalo ada dia mesej pon, aku reply seadanya.

Setelah dekat 4bulan bersama, sepatotnya dia dah boleh paham perangai aku macamana kalau ada yang tak kena. Diam aku mesti bersebab. Dan selalunya pasal dia sebab kalau hal2 laen, aku akan share dengan dia. Aku cuba pikir positif - "Dia tengah exam.. banyak benda nak kena baca and banyak revision nak kena buat" tapi masalhnya, aku paham sangat keadaannya bila dia exam. Aku cuba memahamkan. Aku cuba ambil berat dan cuba support sehabis mungkin. Tapi sokongan aku nih diperlekeh2kan dan dipersenda, aku rasa macam aku nih "pinggan retak nasik pun dingin... orang dah tak hendak tapi aku yang dok teringin"

So baiklah aku mendiamkan diri. Kekadang ada rasa nak mintak putus, even malam tadi pon mimpi clash dengan dia. Tapi mampukah aku??? sanngupkah aku??? tegarkah aku??? Dia dah jadi sebahagian besar dari hidop aku. Dia "atuk"ku dunia akhirat....

No comments:

Post a Comment